Responsibilities:

  • Perform accurate data entry tasks with attention to detail and efficiency.
  • Generate quotations and invoices promptly and in accordance with company procedures.
  • Assist in lead generation activities, including researching prospects and updating CRM systems.
  • Conduct basic bookkeeping tasks such as recording transactions and reconciling accounts.
  • Utilize Xero and Salesforce platforms to streamline administrative processes (bonus skills).

Requirements:

  • Proven experience in administrative roles, preferably in a similar capacity.
  • Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Strong organizational skills with the ability to prioritize tasks.
  • Excellent communication skills, both verbal and written.
  • Ability to work effectively independently and as part of a team.
  • Availability to work late business hours.

Preferred Skills:

  • Experience using Xero and Salesforce CRM (preferred but not mandatory).
  • Familiarity with basic accounting principles.
  • Capability to adapt and learn new software systems quickly.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۰, ۲۰۲۴

APS Packaging

تقسیم اور رسد · 1-10 ملازمین - فیصل آباد, لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

IT / Admin Assistant

Research and Development Solutions, اسلام آباد, پاکستان
اکتوبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Assistant

Unity International School, اسلام آباد, پاکستان
اکتوبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Assistant

Catcokids, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Assistant

Blue Star Manufacturing Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!