Key Responsibilities:

Answering and directing phone calls:

  • Professionally answer all incoming calls, transferring them to the appropriate staff member or taking necessary messages.

Greeting visitors:

  • Welcoming guests upon arrival, directing them to the correct location, and managing appointment schedules.

Maintaining reception area:

  • Keeping the reception area clean, organized, and well-stocked with necessary supplies.

Basic administrative tasks:

  • Managing mail distribution, taking and relaying messages, making copies, filing documents, and data entry.

Telephone system management:

  • Operating the office phone system, managing voicemail messages, and transferring calls efficiently.

Customer service:

  • Providing friendly and helpful assistance to visitors and callers, addressing inquiries and concerns professionally.

Basic computer proficiency:

  • Familiarity with office software such as Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) to manage administrative tasks.

Telephone etiquette:

  • Proper phone mannerisms, including clear pronunciation and active listening skills. 

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲۵, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۴, ۲۰۲۵

Aujla and Associates Town Developers Pvt Ltd

خدمات · 11-50 ملازمین - گجرانوالہ

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Front Desk Officer / Receptionist

Hire Hub, اسلام آباد, پاکستان
فروری ۲۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Receptionist

Nutrifactor, فیصل آباد, پاکستان
فروری ۱۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Receptionist

Fatimid Foundation, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
فروری ۲۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Receptionist

MMSJ International Pvt Limited, اسلام آباد, پاکستان
فروری ۲۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!