• Responding to customer inquiries via online chat in a timely and efficient manner.
  • Keeping up to date with company policies, procedures, and products to effectively answer customer questions.
  • Providing feedback to the management team on areas for improvement in the customer support process.    
  • Maintaining a high level of customer satisfaction by demonstrating empathy, patience, and a positive attitude.  
  • Providing customers with product and service information as needed.
  • Escalating complex issues to higher authorities or departments as necessary.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۳۰, ۲۰۲۳

Awan Empire

ذرائع ابلاغ / مواصلات · 11-50 ملازمین - لاہور

,

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Executive

Lglity, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Vault 21, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Representative

Edyra Education Consultants, کراچی, پاکستان
نومبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Representative

Techysol, فیصل آباد, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!