You will be  primarily responsible for interacting directly with customers, addressing their inquireies, resolving issues, and providig excellent service to maintain customer satisfaction by acting as the first point of contact between a company and its clients often handling customer interaction through phone calls, emails, and live chat.

  • Answering customer inquireies: Responding promptly to questions about products, services, pricing, and company policies.
  • Resolving customer complaints: investigating and effectively addressing customer concerns, including handling returns or exchanges.
  • Providing Product Information: Offering detailed explanations about features and benefits of products or services.
  • Maintaining customer records: Updating customer accounts with relevant interaction details.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
22 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۲, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۱, ۲۰۲۵

Bestax

فَنِ حِساب داری / ٹیکسیشن · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Inverex, کراچی, پاکستان
جنوری ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Home Tech Solutions, لاہور, پاکستان
فروری ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Healthy Space Pvt Ltd., لاہور, پاکستان
فروری ۱۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

The Digital Penguin, لاہور, پاکستان
فروری ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!