This is a full-time on-site role for a Customer Support Specialist at Blue Cascade Pakistan in Multan. The Specialist will be responsible for providing customer support, addressing technical issues, ensuring customer satisfaction, and utilizing analytical skills to troubleshoot and resolve queries daily.

Qualification:

  • Customer Support and Technical Support skills
  • Bachelor in English Literature or IELTS
  • Interpersonal Skills and Customer Satisfaction abilities
  • Analytical Skills for problem-solving
  • Experience in a similar customer-facing role
  • Excellent communication skills
  • Ability to work collaboratively in a team
  • Bachelor's degree in a relevant field

Location

Multan, Pakistan.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
7 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
Hybrid Work Model
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
22 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۳۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴

Blue Cascade

ترقیِ کاروبار · 11-50 ملازمین - ملتان

We are an e-commerce company devoted towards adding value to every avenue we are exposed to, either corporate or social. Though we stand much higher over the corporate revenue scale, we intend to produce changes our own way. We strive to mould current structures and stereotypes our way and envisage hitting our ultimate goal, "Alter the current illusions".

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Specialist

Bvital, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Specialist - International

Reachout Central, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

MPS Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Bridgeway Logistics, کراچی, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!