• Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call-handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; and follow up to ensure the resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines, and policies
  • Take the extra mile to engage customers

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
25 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۵, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۴, ۲۰۲۵

B&T Laminates Pvt Ltd

تعمیراتی · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Inverex, کراچی, پاکستان
جنوری ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tropical Software Solutions, لاہور, پاکستان
فروری ۱۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Healthy Space Pvt Ltd., لاہور, پاکستان
فروری ۱۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative / Closer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
فروری ۱۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!