We are looking for motivated and customer-focused individuals to join our team as Customer Service Representatives (CSR). This is a great opportunity for university and college students, as well as fresh graduates, as we offer flexible working hours to accommodate your academic schedule.

Requirements:
  • Excellent communication skills in English & Urdu (both verbal and written).
  • Previous experience in a call center or customer support role is a plus.
  • Strong problem-solving skills and ability to handle customer concerns professionally.
  • Proficiency in using CRM software and basic computer skills.
  • Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks.
  • Willingness to work flexible shifts if required.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
30 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲۱, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۰, ۲۰۲۵

Client Care 360

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Nexta International, سیالکوٹ, پاکستان
فروری ۱۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
فروری ۱۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Nextbridge Ltd, لاہور, پاکستان
فروری ۱۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tropical Software Solutions, لاہور, پاکستان
فروری ۲۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!