Candidates will be required to provide support Via the following mediums.

 

  • Voice support
  • Chat support
  • Email support

Responsibilities

  • A professional approach in answering Calls/Chats/Emails and provide information about products and services, taking input of issues and their redressal thereof.
  • Ensure all quality perimeters are met on every phone call/chat and email.
  • Maintaining records of transactions and interactions.
  • Appropriate and timely follow-ups wherever required.
  • Escalate unresolved queries to respective departments for accurate redressal.
  • Attend all required training sessions and keep up to date on all products and services knowledge.

Requirements

  • Excellent English communication (verbal/written) and analytical skills.
  • Good grip on MS Office tools such as Excel, Word, and PowerPoint.
  • Team player with multi-tasking abilities. 
  • Ability to identify opportunities and solutions for process improvement.
  • A positive mind set.

Qualification and Experience

  • Matric/O-A Level /Intermediate or Above.
  • atleast 1 year experience in customer support or tele sales.

Key Benefits:

  • On job training
  • Transportation (For Females Only)
  • Medical
  • Provident fund
  • Paid holidays

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
6 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۰, ۲۰۲۳

Deline Media Pakistan Pvt Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 101-200 ملازمین - لاہور

Deline Media is among the top technology and software development companies, providing EMR & EHR systems to meet the unique needs of healthcare providers. We also offer BPO services to healthcare organizations, which formerly operated under Intelliaspro and are now a distinct part of Deline Media.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Moriox Shoes, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Edyra Education Consultants, کراچی, پاکستان
نومبر ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

MPS Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!