Job Responsibilities:

  • Open and maintain accounts by recording account information
  • Resolve product or service problems by clarifying the customer’s complaint
  • Determining the cause of the problem, Selecting and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution
  • Updating account information
  • Receiving calls and attending to customer's complaints and also proffering adequate solution
  • Informs clients by explaining procedures, answering questions, providing information
  • Updates job knowledge by studying new product descriptions, and participating in educational opportunities.

Job Requirements:

  • Diploma in any field
  • At least 2-3  years of experience in Customer Service or telemarketing/call center work
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Must be able to deliver under strict deadlines and handle pressure effectively. 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
19 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۳۰, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۳۰, ۲۰۲۳

Dexintec Pakistan Limited

بینکنگ / مالیاتی خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

E-ManX Soltutions, اسلام آباد, پاکستان
اکتوبر ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

E-ManX Soltutions, اسلام آباد, پاکستان
اکتوبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

Signs Solutions, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

Edyra Education Consultants, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!