This is a full-time on-site role for a Call Center Executive at Dotgix Technologies. The Call Center Executive will play a crucial role in driving revenue growth by engaging potential clients through outbound calls, delivering effective communication, and contributing to sales targets. The role involves identifying customer needs, offering relevant products or services, and closing sales, all while ensuring a high standard of customer satisfaction and quality service.

Qualifications

  • Customer Support, Customer Service, Communication skills, and Sales skills.
  • Experience in a call center or customer service role will be highly appreciated
  • Strong interpersonal skills and ability to handle customer inquiries
  • Excellent verbal and written communication abilities
  • Ability to work collaboratively in a team setting
  • Outbound Calls in Us-Based Campaigns
  • Freshers are encouraged to apply

𝐓𝐢𝐦𝐢𝐧𝐠𝐬: 8pm - 4am

𝐃𝐚𝐲𝐬: Monday - Friday

Ready to make a difference in the world of customer service?

We can't wait to welcome you aboard!

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulshan-e-Iqbal, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴

Dotgix Technologies Limited

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Executive

Nexus Communication, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

Prime Core Technologies, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive - International

Home Efficient Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اکتوبر ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Nexal It Center, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!