Responsibilities:

  • Manage the administrative tasks of the rental equipment business, including inventory management, invoicing, scheduling, and customer service.
  • Conduct inspections of clients' sites to ensure proper equipment placement and usage
  • Purchase necessary tools and equipment from the market as needed
  • Coordinate with the rental team to ensure that equipment is delivered and picked up on time
  • Manage team of on field staff and labour. 

Requirements:

  • Proven experience as an administrative officer or in a similar role.
  • Strong organizational and multitasking skills.
  • Decent written and verbal communication skills.
  • Proficiency in Microsoft word & excel.
  • Attention to detail and ability to work independently.

If you are a highly organized and detail-oriented individual with good communication and customer service skills, we encourage you to apply for this position.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۴, ۲۰۲۴

Ghazi Rental Power

خدمات · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin Manager

Homics Direct, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

Al-Khair Gadoon Ltd, مانگا منڈی, پاکستان
ستمبر ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Factory / Admin Manager

Nourvet Pet Foods, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

Vision Plast, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!