Responsibilities:

  • Ensure the overall comfort, safety, and cleanliness of the office environment
  • Coordinate and schedule events, conferences, meetings, etc.
  • Ensure that office supplies are fully stocked and in good quality.
  • Order and disperse office supplies on a monthly basis as needed.
  • Assist in maintaining records of all office, executive and administrative expenses.
  • Direct incoming calls and visitors to the correct person without delay or confusion.
  • Manage all courier procedures, interactions and accounts.

Requirements:

  • Proven1-2 years office management, administrative or assistant experience· 
  • Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work· 
  • Attention to detail and problem solving skills· 
  • Excellent English written and verbal communication skills, better know Chinese (Not Compulsory)· 
  • Outlook Proficient in MS Office Suite including Outlook· 
  • Knowledge of clerical practices and procedures· 
  • Computer skills and knowledge of office software packages

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۳۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۳۰, ۲۰۲۴

Goldlion Financial's Private Limited

بی پی او · 101-200 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Receptionist

Fatimid Foundation, کراچی, پاکستان
ستمبر ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Arsons Pharmaceutical, لاہور, پاکستان
ستمبر ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

HRSI, کراچی, پاکستان
ستمبر ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Horizon Technologies, کراچی, پاکستان
ستمبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!