We are seeking an experienced web developer to create a web-based helpdesk for HAP App.

This will entail:

Implementing a ticket management system:

This system should allow users to submit tickets, track their progress, and receive updates once their issues are solved.

Enabling live chat support:

The app should have a built-in chat component to provide real-time support to users.

Building a knowledge base:

This should consist of FAQs, tutorials, tips and other self-help resources. It needs to be easily searchable and user-friendly.

Note: Home based job

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۸, ۲۰۲۴

Guangzhou Magnum Technology Co. Ltd.

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!