• Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customers

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۵, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۵, ۲۰۲۵

Hedwig

بی پی او · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Meduzo, کراچی, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Mizo Solution, لاہور, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Orient Zone, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Ayyan Technologies, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!