𝐃𝐞𝐠𝐫𝐞𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦:

  • Minimum Bachelor’s Degree, preferably in Finance/Accounting/HR/Management

𝐆𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫: No gender preference

𝐄𝐱𝐩𝐞𝐫𝐢𝐞𝐧𝐜𝐞:

  • Minimum 3-5 years of experience in payroll/finance

𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬

  • The individual is responsible for consolidating Payroll inputs for payroll processing, managing accurate employee record, updating employee insurance life/medical insurance and processing clearance & final settlement for leavers. Ensure proper controls are exercised and payments are made as per company policy and procedures.
  • Communicating with public services may be required when necessary.
  • You will be also be responsible for handling any complaints and grievances related to payroll.

𝐑𝐞𝐪𝐮𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐒𝐤𝐢𝐥𝐥𝐬:

  • Accounting knowledge and experience. Proficiency in MS Excel and Power Point. 
  • Understanding of local regulations i.e. income tax, EOBI etc.
  • Hands on experience with an HRIS or HRMS will be plus.
  • Excellent organizational skills.
  • Strong communications skills.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelor in any field; Computer Science, Software Engineering, Computer Engineering, Information Technology, Telecommunication / Telecom Engineering
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۲۸, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۷, ۲۰۲۵

Hillcrest Solutions (Private) Limited

خدمات · 2501-3000 ملازمین - اسلام آباد

pHillcrest Solutions(Private) Limited is incorporated in Pakistan with the primary objective of providing Human Resource and Manpower Services to vast clientele across the Globe./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!