Responsibilities:

  • Oversee call center operations, ensuring exceptional patient service.
  • Develop and implement protocols for handling patient concerns and complaints.
  • Train and manage call center staff.
  • Collaborate with hospital departments to resolve complex issues.
  • Analyze call center data to identify trends and areas for improvement.
  • Ensure compliance with patient privacy regulations (HIPAA).

Qualifications:

  • Minimum Bachelors degree in healthcare/business or a related field (preferred).
  • Minimum of 5 years of call center management experience.
  • Strong understanding of patient advocacy principles.
  • Excellent communication, interpersonal, and conflict resolution skills.
  • Proficiency in call center software and data analysis tools.

Desired Skills:

  • Experience in healthcare call center operations.
  • Knowledge of patient billing and insurance matters.
  • Ability to analyze data and translate findings into actionable insights.

Benefits:

  • Health Insurance
  • Life Insurance
  • Eobi
  • Leaves: Annual, Casual & Sick
  • Annual increment based on performance
  • Mobile Allowance
  • Fuel

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۷, ۲۰۲۴

HR WAYS (PRIVATE) LIMITED

بھرتی / روزگار کے ادارے · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

HR WAYS (PRIVATE) LIMITED

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Centre Agent

MARS BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اگست ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Executive - International

Home Efficient Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اگست ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Representative

Caller Hub Smc Ltd, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اگست ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!