Our business is a centralized place where customer service representatives handle incoming and outgoing telephone calls on behalf of a company or organization.

It’s designed to manage customer inquiries, provide support, resolve issues, and sometimes conduct sales or marketing activities.

Call centers use specialized software to track and manage interactions, aiming to enhance customer satisfaction and streamline communication processes.

We are mainly focused on outbound calls in which we want our employees to sell as many products as possible to achieve our goals.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
نان میٹرک
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۷, ۲۰۲۴

Intech Business Solutions

ٹیلی کمیونیکشن/آئی ایس پی · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Apex Communication, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Travel Techie, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Takeoff Estimates, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Saad Salman Group, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!