• Welcome guests in a warm and friendly manner.
  • Ascertains their lodging, purchasing needs.
  • Assists guests and owners in a branded, friendly, proactive, and efficient manner with appropriate follow-up as necessary.
  • Knows all essential aspects of our resort or hotel operations.
  • Registers guests and manages the rooming chart.
  • Collects payments by accepting cash, check, or charge payments from customers; and makes change for cash customers.
  • Verifies credit acceptance by reviewing and recording driver’s license number; and operating credit card authorization systems.
  • Balances cash drawer by counting cash at beginning and end of work shift.
  • Monitors lobby and check-in activity to determine room flow.
  • Responds to guest inquiries and requests in a timely, friendly, and efficient manner.
  • Provides pre-arrival support for guests arriving on packages.
  • Facilitates correspondence with guests.
  • Acts as the site liaison for the services and sales center.
  • Works collaboratively with any resort associates and resources.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۰, ۲۰۲۴

Grand Ittehad Hotel

ہوٹل انتظامیہ / ریستوران · 11-50 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!