The Role: We need skilled call center agents who are ready to take on the challenge of outbound calls in the ACA Health Insurance domain. Your role will involve engaging with potential customers, understanding their needs, and guiding them towards making informed decisions.

 

Key Responsibilities:

  • Conduct outbound ACA/Obamacare dialing campaigns.
  • Effectively use Readymode software for dialing operations.
  • Handle customer queries and objections confidently.
  • Ensure high-quality standards in each call leading to successful live transfers.

Requirements:

  • Prior experience in call center operations, preferably in ACA Health Insurance. We will ask for references.
  • Strong communication skills and fluency in English.
  • Ability to quickly learn and adapt to new scripts and objection handling.
  • A results-driven approach with a focus on meeting performance metrics.
  • Willingness to work night shifts.(8PM-6AM Monday to Friday)

What We Offer:

  • A highly competitive salary and attractive commission structure.
  • Opportunities for professional growth and development.
  • A supportive and innovative work environment.
  • Direct collaboration with a dynamic executive team.

Change Your Life: Ready to take control and change your life? This is not just a job; it's a career path that offers you growth, learning, and the chance to be part of something truly transformative. Be more than just an agent; be a catalyst for change in people's lives.

Interview Process: We conduct rolling interviews on Skype, which include a mock call session using our script, followed by a review of common objections. This will help us understand your approach and skills in real-time scenarios.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
SMCH Shahrah-e-Faisal, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۴, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۳, ۲۰۲۳

Lead Nexis

ٹیلی کمیونیکشن/آئی ایس پی · 1-10 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Growthup Communication Services, لاہور, پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Elbasoft Technologies, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Vortex Wave, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Nexal It Center, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!