Key Responsibilities:

  • Handle inbound/outbound calls related to Med Alert services.
  • Provide accurate information and assist customers with inquiries.
  • Upsell Med Alert products and meet sales targets.
  • Maintain detailed records of customer interactions in CRM.
  • Conduct follow-up calls to ensure customer satisfaction.

Qualifications:

  • Minimum Intermediate education; Intermediate preferred.
  • Strong English communication skills.
  • Sales-oriented mindset; previous call center experience is a plus.

Compensation:

  • Competitive salary with performance-based bonuses and commissions.
  • Opportunities for career growth and development.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۲۴, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۲۸, ۲۰۲۴

MARS BPO

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

pWe have great opportunities for the people who want to build their career and who want to achieve their goals and get higher earnings.MARS BPO is the only company who is paying highest salaries in Pakistan with good career opportunities./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Maxim Global, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative / Closer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

JNS facility Management, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!