Responsibilities:

  • Handle customer inquiries via email, call, and chat, giving prompt answers to customer questions.

  • Provide knowledgeable help to customers and go the extra mile in providing the correct details to customer queries.

  • Collaborate with internal stakeholders such as the product and payments team for faster resolutions.

  • Identify and escalate customer requests to managers when there’s a complex issue.

Qualifications:

  • Minimum qualification: High-school diploma. Graduates in any stream can also apply.

  • Excellent written and verbal communication skills (English).

  • Good documentation skills. Proficiency in using Microsoft Excel and Word is an added advantage.

  • Sound problem-solving skills to find the root cause of customer issues.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
New Muslim Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۴, ۲۰۲۴

MST Developers

E-Commerce / E- Business · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Officer – Inbound (Customer Care)

Faysal Bank Limited, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اکتوبر ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Support

Exact Solutions LLC, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Ringogo, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اکتوبر ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!