• Engage with customers via Facebook Messenger, providing timely and accurate responses to their inquiries.
  • Resolve customer issues efficiently while maintaining a positive and professional demeanor.
  • Track and manage customer interactions using our CRM system.
  • Collaborate with other team members to ensure seamless service and accurate information.
  • Provide feedback on common issues or customer feedback to help improve our services.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
8 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 26 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۱, ۲۰۲۴

Provider MS Communications

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Agent

Account Boosters, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

NexGen Design Works, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Urban Solutions, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Representative

Naqoosh E Araish, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!