You will be responsible for initiating calls to potential and existing customers, presenting our products/services, and generating leads or sales. Your primary goal will be to drive business growth through effective communication and relationship-building.

Key Responsibilities:

  • Make outbound calls to prospective customers and follow up on leads.
  • Present and promote our products/services effectively.Identify and understand customer needs and offer suitable solutions.
  • Maintain accurate records of customer interactions and sales.
  • Achieve and exceed set targets and performance metrics.
  • Provide excellent customer service and handle inquiries professionally.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 24 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۹, ۲۰۲۴

Provider MS Communications

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Agent

Hire Hub, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Agent World, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Support

Exact Solutions LLC, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!