You will be responsible for providing exceptional customer service and support through chat platforms. Your day-to-day tasks will include responding to customer inquiries, resolving issues, and ensuring customer satisfaction.

Qualifications:

  • Excellent communication skills and fluency in written English.
  • Strong problem-solving skills and ability to multitask.
  • Attention to detail and ability to work in a fast-paced environment.
  • Good knowledge of customer service principles and practices.
  • Experience in chat support or customer service roles is a plus.
  • Ability to work well in a team and collaborate with colleagues.
  • Intermediate or above.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۷, ۲۰۲۴

Real Beauty Smc Pvt Ltd

E-Commerce / E- Business · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Executive

Spark Technology, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

Cube A Tech, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

DBX Solution, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اکتوبر ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Representative

Naqoosh E Araish, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!