The ideal candidate should fulfill the following requirements:

  • Performs day-to-day administrative tasks.
  • Maintaining the office neat, offering, and ordering beverages for the guests.
  • Maintain internal databases and calendar reminders.
  • Documents and private data handling, as needed.
  • Make travel arrangements.
  • Schedule meetings and manage calendars for the CEO.
  • Receiving all first instance contact from prospective clients by email, social media, and the company website.
  • Handling phone calls and WhatsApp messages from current / prospective customers.
  • Communicating internally important feedback from customers.
  • Dealing with and responding to emails as per the company policies and SOPs.
  • Coordinating and conducting follow-ups with the account managers on providing monthly reports, compilation of monthly reports for CEO, Directors.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال (Proven experience as an Administrator, Admin Assistant,and experience with office management tools – MS Office Software (PowerPoint, Excel, Word in particular))
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۲, ۲۰۲۴

Royal Phonex Technology

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, لاہور

IT Services

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Receptionist

Nextgenup, کراچی, پاکستان
نومبر ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Arsons Pharmaceutical, لاہور, پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Rozee, لاہور, پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Junzi Wellness Center, فیصل آباد, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!