Key Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via phone, email, and chat in a timely and professional manner.
  • Process customer orders accurately and efficiently, ensuring all details are correct.
  • Coordinate with the warehouse and shipping departments to ensure orders are fulfilled and shipped on time.
  • Handle customer complaints and issues, providing appropriate solutions and follow-up to ensure customer satisfaction.
  • Maintain accurate records of customer interactions and transactions.
  • Monitor inventory levels and coordinate with the procurement team to ensure product availability.
  • Assist in the development and implementation of customer service policies and procedures.
  • Provide support for special projects and initiatives as needed

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۰, ۲۰۲۴

Shurooq

خدمات · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Clevtron, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

MPS Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Bridgeway Logistics, کراچی, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!