• Answer Inquiries: Handle inbound and outbound calls promptly, providing accurate information regarding products, services, or issues.
  • Product Knowledge: Maintain an up-to-date understanding of company products/services to assist customers effectively.
  • Data Entry & Documentation: Accurately log customer interactions, feedback, and issues in the system for future reference.
  • Follow Procedures: Ensure adherence to company protocols, including call scripts and problem resolution procedures.
  • Cross-Sell/Up-Sell: Promote company products/services, where applicable, during calls to increase sales opportunities.
  • Quality Assurance: Meet performance goals such as call handling time, customer satisfaction ratings, and sales targets.
  • Team Collaboration: Work with other team members and departments to ensure efficient resolution of customer issues.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
ایک سال سے کم - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۰۲, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۲۳, ۲۰۲۴

Sky Tech Hub

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Sales Executive

7 Canal, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Sales Executive

Urdu Bazar Mall, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Sales Executive

NYX Glow, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
دسمبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Sales Executive

Sky Tech Hub, اسلام آباد, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!