An office peon is responsible for performing various non-administrative tasks in an office setting. Their duties may include:

  • Maintaining office cleanliness and organization
  • Assisting staff with tea, water, and other refreshments
  • Delivering documents, files, and packages within the office
  • Running errands outside the office (e.g., postal services, banking)
  • Answering phone calls and directing calls to relevant staff
  • Managing office supplies and stationery
  • Providing support for events, meetings, and conferences
  • Maintaining office equipment (e.g., photocopier, printer)

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
نان میٹرک
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۷, ۲۰۲۴

Sona corporation

سرمایہ کاری · 1-10 ملازمین - کراچی

Family Business

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!