We are seeking a motivated and customer-oriented Call Centre Representative to join our dynamic team.

The ideal candidate will be responsible for handling a high volume of outbound calls, addressing customer inquiries, resolving issues, and providing exceptional service. This role requires excellent communication skills, patience, and a positive attitude.

Responsibilities

  • Answer inbound calls and respond to customer inquiries professionally and courteously.
  • Make outbound calls to customers to provide information, follow up on inquiries, or conduct surveys.
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits, and follow up to ensure resolution.
  • Maintain a high level of customer satisfaction by ensuring all interactions are positive and effective.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱۰, ۲۰۲۴

The Nexus Solutions

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!