• Providing introductory information to prospective and new customers
  • Ensuring that consumers are satisfied with products or services by handling complaints and inquiries
  • Following up with clients or customers by phone or email to check that they’re still satisfied with their purchases
  • Letting patrons know about additional products or services that might benefit them
  • Determining the quickest, most effective ways to answer a client’s or customer’s questions
  • Escalating queries and concerns, when necessary
  • Troubleshooting common issues with products or services
  • Working with a team of CSRs and other departments to find appropriate solutions to problems
  • Must be fluent in pashto language

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۳۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۰۱, ۲۰۲۴

Vantage Developers

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

ECOM ERA, کراچی, پاکستان
جون ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

Liberty Builders, لاہور, پاکستان
جون ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

Sam Solutions, کراچی, پاکستان
جون ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care representative

Fiber Beam Pvt. Ltd, کراچی, پاکستان
جون ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!