Key Responsibilities:

  • Engage with customers through online chat and phone calls, providing timely and accurate assistance.
  • Respond to customer inquiries via email and handle complaints effectively.
  • Maintain a high level of professionalism and empathy while addressing customer needs.
  • Collaborate with team members to ensure customer satisfaction.
  • Perform other tasks as assigned, which will be discussed during the interview process.

Qualifications:

  • Excellent communication skills, both verbal and written.
  • Strong problem-solving abilities and a customer-focused mindset.
  • Proficiency in using computers and various communication platforms.
  • Previous experience in customer service .

What We Offer:

  • A supportive and dynamic work environment.
  • Opportunities for professional growth and development

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۱, ۲۰۲۴

Youniform

کپڑا سازی / ملبوسات · 1-10 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Pure Chitral, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

TecNex Soultions, راولپنڈی, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative / Associate

Harwars Biopharma Inc, , امریکا
نومبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!