• Handle a large volume of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication scripts and use knowledge of the company’s products and services to go off-script when necessary
  • Identify customer needs, research issues, resolve complaints, and provide solutions
  • Maintain ownership of calls throughout the lifecycle of a caller’s request, including follow-ups with escalation team
  • Recommend improvements for systems and processes to boost organizational efficiency

Responsibilities

  • Memorize scripts for products and services, and refer to them during calls
  • Build positive relationships by going above and beyond with customer service, ensuring that all questions, cancellations, and confirmations are handled appropriately
  • Identify opportunities for driving sales and revenue of the company’s existing product suite, and seize opportunities to upsell when appropriate
  • Meet daily qualitative and quantitative targets for yourself and your team, and achieve all objectives for service, productivity, and quality
  • Create and maintain a record of daily problems and remedial actions are taken, using a call-center database
  • Leverage data and insights gathered by the call center to recommend and influence process improvements

Required skills and qualifications

  • High school degree or equivalent
  • Experience working in a call center or customer-support role
  • Strong active listening and verbal communication skills
  • Proficiency in problem-solving
  • Ability to multitask and manage time effectively

Preferred skills and qualifications

  • Expertise in conflict resolution
  • Experience in customer sales

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Ferozepur Road, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۰, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۰۹, ۲۰۲۵

ASP Solutions

خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Airport Parking Services Global Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Blue World City, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Mex World Wide, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

P Tech, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!