We are currently seeking a highly organized and proactive Car Fleet Assistant to support our growing vehicle rental operations. This role requires someone who thrives on multitasking, is detail-oriented, and has strong communication and follow-up skills.

Key Responsibilities:

  • Manage and maintain an online Google Calendar for fleet scheduling
  • Chase weekly car rental payments from clients
  • Send out invoices promptly and accurately
  • Follow up on vehicles that are in for repairs and update timelines
  • Regularly update calendars with fleet status and rental details
  • Track and manage both current and deferred car rental payments
  • Maintain clear and consistent communication with clients and garages

Requirements:

  • Excellent organizational and time management skills
  • Familiarity with Google Calendar and basic invoicing tools
  • Strong communication and follow-up abilities
  • Ability to work independently and prioritize tasks
  • Previous experience in fleet management or a similar admin role is a plus

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
25 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Car Fleet & Payments Assistant
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 2 سال (Fleet Scheduling & Invoicing Assistant)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۲, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۱, ۲۰۲۵

HR Round Solutions Pvt Ltd

خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!