• Handle and respond to customer calls effectively and professionally.
  • Provide online support to customers regarding company services.
  • Follow up with the Operations team for fault rectifications exceeding 48 hours.
  • Create and close Network Trouble Tickets as required.
  • Maintain a record of faults for respective regions.
  • Execute special tasks assigned during duty hours.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 32 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۱۳, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۲, ۲۰۲۵

ASK Development (Pvt) Ltd

بھرتی / روزگار کے ادارے · 51-100 ملازمین - کراچی

pASK Development functions as a human resource department for organizations offering solutions for human resource management, pay-roll handling and behavioral assessments. It is equally proficient in project development. The guiding principles are sharing responsibility with the corporate, development and the public sectors in developing human resources. The key strengths are its experts in human resource management. The vital role is to provide training need analysis, training interventions and staffing needs through turn-key recruitment solutions./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Executive

ASK Development (Pvt) Ltd, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Care Executive

ASK Development (Pvt) Ltd, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Care Executive - Meta

ASK Development (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Care Executive

Gondal Group of Industries, گجرات, پاکستان
مارچ ۱۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!